lifeoflollopop

Alla inlägg under december 2013

Av Louise - 26 december 2013 17:37

Hej! Nu är jag tillbaks igen. Julhelgen är snart över och jag har haft det toppen. Fick jättefina julklappar av alla. Bland annat en keyboard. Blev superglad för den. Stort tack till alla som har gett mig julklappar <3 <3 <3 Just nu är jag och mamma på hockey. Det började bra men nu ligger hv71 under med 1-6 inför tredje perioden :-( Kämpa hv!!!

Av Louise - 7 december 2013 10:13

Lördag och sovmorgon, jaaaaaaaaaaaa! Började dagen med att mysa med mamma och syrran. Varm choklad och pepparkakor framför julkalendern! Missade att det var min tur på paketkalendern igår så jag öppnade den idag i stället:-) Om ett tag ska jag och pappa åka till Vetlanda för jag ska spela match där!

I paketkalendern, hårband!

Av Louise - 2 december 2013 20:29

Hej! I dag på morgonen var jag lite extra snäll mot syrran för hon är sjuk. Fixade frukost till henne innan jag stack till skolan :-) I eftermiddags var jag och mamma på utvecklingssamtal i skolan. Gick bra!

Sjuk idag, men gammal bild. Hon är inte lika pigg på riktigt som på bilden :-)

Av Louise - 1 december 2013 17:27

Har gjort det lite julfint ute på framsidan av huset:-) syns inte så bra men vi har en bock med ljus i och en krans och ett träd.

Av Louise - 1 december 2013 17:21

Hej alla! Idag är det första advent och första december. Första avsnittet av julkalendern på tv och första "luckan" i vår presentkalender och chokladkalendern :-) bara 4 veckor kvar till julafton!!! Har spenderat förmiddagen på elmia och städat efter dreamhack. Inte för fräscht om man säger så. Men nu är det gjort för i år!

Presentation


Hej! Denna blogg handlar om mig, Louise och mitt liv, Lifeoflollopop!!!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pepsi

Ovido - Quiz & Flashcards